wtorek, 16 września 2014

(3) Szkoła, nudy, sesja na rowerze

1) Dzień 15 września 2014

Ranek 6:40 pobudka do szkoły - mina bezcenna. Potem 5 lekcji, jak to w szkole testy kartkówki... Jedyna rzecz, która do mnie przemawiała to widok pięknej pogody za oknem - "ahhh".
Godzina 15:00, zjadłem obiadzik, no i szukałem zajęcia. Po jakimś czasie znalazłem - przejechałem się do kolegi, który też się bardzoo nudził :)
Burza mózgów, co tu robić "ohh, ahh, ehh" - może sesja na rowerze.
Tak więc wybraliśmy się na sesję, ja jako niby "fotograf", a kolega jako "stuntowiec" - czyli jazda na jednym kółku. Ja tego nie potrafię więc robiłem tylko zdjęcia :)
Tutaj kilka najlepszych fotek :





No i na koniec montaż mojej roboty ^^

No i tak to wygląda, wystarczy pomyśleć aby zapełnić czas nudy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz